W dniu 14.11.2012r. agencja zorganizowała uroczystość wmurowania kamienia węgielnego pod budowę prestiżowej inwestycji - Browaru Lubicz w Krakowie dla Balmoral Properties.
Wydarzenie zostało zorganizowane dla klientów, inwestorów dewelopera oraz gości specjalnych. Punktem kulminacyjnym wydarzenia było uroczyste podpisane aktu erekcyjnego, który następnie zamknięto w złotej tubie wraz z wydaniem gazety codziennej, banknotami 10 zł i 1 funt i wmurowano przez zaproszonych Gości.
Ceremonię poprowadził aktor Teatru Roma Andrzej Pieńko. Goście mieli okazję obejrzeć występ artystyczny Kwartetu Obsession. Utwory Straussa i Gershwina wprowadziły zebranych w klimat czasów świetności Browaru Lubicz. Tradycyjna lampka szampana rozpoczęła śmiałą i energetyczną część artystyczną - połączenie muzyki klasycznej, elementów kabaretowych, piękne artystki i zaskakujące tricki gry na tradycyjnych smyczkach przypadły wszystkim do gustu. Uroczystość zakończył lunch przy lampce wina, po którym rozmowy biznesowe toczyły się już w swobodnej atmosferze.
W zrewitalizowanym kompleksie powstaną w niedalekim czasie mieszkania i biura, nowoczesne sklepy i punkty usługowe, a także restauracje i bary w pełnych uroku zabytkowych wnętrzach browarnych.
Live Marketing Concept (ICP Group) odpowiedzialny był za przygotowanie logistyki wydarzenia, scenariusz i oprawę artystyczną.
Link do strony artykułu: https://n.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/live-marketing-concept-dla-browaru-lubicz